9 Ocak 2020 Perşembe

Çağımızın Pazarlama Teknikleri Nelerdir?

Klasikleşen ve daha çok pazarlama elamanının öne çıktığı pazarlama teknikleri, çağımızın değişen teknolojilerine bağlı olarak değişim gösteriyor. Dijital pazarlama, sosyal medya pazarlama, e-mail pazarlama gibi teknikleri günümüzde çok daha fazla duyar olduk. Birçok firma, uzman bir pazarlama elamanı ile bu faaliyetleri hala sürdürüyor olsa da çağın getirdiği yöntemleri de kullanmayı sürdürüyor. Müşterilere firmanın ürettiği mal yada verdiği hizmeti anlatırken fazla samimiyet kurmadan başarı elde eden pazarlama elemanları, önemini hala koruyor olsa dahi yeni pazarlama teknikleri ile başarı yakalayan firmalar pazarlama konusunda değişime yöneliyorlar. Özellikle farklı dillerde pazarlama yapılacağı anlarda, uzman tercüme bürolarından destek alarak İngilizceyi Turkceye cevir işlerini yeni pazarlama teknikleri için kullanmaya başlıyor. Özellikle internet ortamını kullanarak bu çevirilerle sosyal medya yada e-mail pazarlama yoluna gidiyor.
Üretilen mal yada hizmet konusunda son derece bilgi sahibi olan, müşterilerle fazla samimiyet kurmadan açıklamalar yapan, müşteri ziyaretleri yaparak iletişimi müşterilerle koparmayan pazarlamacılar yerini dijital ortamdaki pazarlama elemanlarına bırakıyor. Artık hem yerinizden daha fazla müşteri kitlesine, hem farklı ülkelerdeki müşterilere internetin verdiği avantajlar ile ulaşabiliyorsunuz. Dijital pazarlamanın getirdiği avantajlar ile hem kendi ülkenizde hem de örneğin İspanya’da satışlarını artırma olanağınız oluyor. Elbette bu pazarlama çalışmaları sırasında örneğimiz olan İspanya ve İspanyolca konuşulan ülkeleri dikkate alacak olursak, Türkçe İspanyolca çeviri işlerini yapacak bir uzman tercümana ihtiyacınız olacaktır. Eğer yeni pazarlama tekniklerini kullanarak bir pazarlama çalışması farklı ülkeler için yapılacaksa, kesinlikle uzman tercüman yada yeminli tercüme bürosu desteğini yanınıza almalısınız.
Dijital pazarlama, internetin de etkisiyle firmaların pazarlama teknikleri arasında başa yerleşti. Mail okumayan, sosyal medya kullanmayan, internet ortamında zaman geçirmeyen kalmadı. Bu durum da en büyük müşteri kitlesini internete taşıdı. Dolayısıyla ürün yada hizmet satışı yapanlar bu alanda pazarlama çalışmasına yönelmek zorunda kaldı. Üstelik müşteri kitlesi olarak, yeterli farklı dilde içerik hazırlamanız halinde dünyanın her noktasındaki kişileri hedef olarak alma olanağı elde ediyorsunuz. İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyük kentlerde bulanan tercüme büroları yanında; Adana, Antalya, Kocaeli çeviri büroları da dijital pazarlama yapacak olanlara çeviri noktasında uzman desteği verebiliyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder